مقالات

راهنمای خرید محصولات اورجینال و فیک سامسونگ

راهنمای خرید محصولات اورجینال سامسونگ

راهنمای خرید محصولات اورجینال و فیک محصولات سامسونگ

امروزه با وجود تحریم‌ها و گرانی لوازم‌خانگی عده‌ای اقدام به واردات یا ساخت لوازم‌خانگی تقلبی سامسونگ نموده‌اند. برای تشخیص لوازم اصل و اورجینال از موارد فیک آن باید به مواردی دقت نمود تا بتوان با خیال راحت اقدام به خرید لوازم‌خانگی سامسونگ نمود.

در اینجا سعی داریم نکاتی در این باره خدمت شما عزیزان ارائه کنیم تا در این امر به نتیجه دلخواه خود برسید.

کمک‌گرفتن از شماره سریال و بارکد وسیله

از موارد ضروری هنگام خرید لوازم‌خانگی سامسونگ می‌تواند به بارکد آن روی محصول اشاره نمود.

در این مقوله چند نکته قابل‌ذکر است:

  • شماره سریال بر روی دستگاه حک شده است.
  • شماره سریال لوازم‌خانگی سامسونگ منحصر به آن دستگاه است.
  • حتماً شماره سریال را در گوگل سرچ کنید.
  • وارد سایت اصلی سامسونگ شوید (نه سایت‌های متفرقه)
  • محصول خود را مشاهده نمایید.

در صورتی که آن وسیله در جست‌وجو پیدا نشد می‌توان گفت غیر اصلی و تقلبی است.

استفاده از مدل دستگاه در تشخیص اصلی بودن آن

مدل قید شده روی دستگاه را عیناً در داخل گوگل جست‌وجو نمایید، ظاهر و قابلیت‌های دستگاه را با مدلی که پیدا کردید تطابق دهید. اگر چنین مدلی پیدا نکردید یا مدلی که در گوگل نشان می‌دهد با دستگاه شما متفاوت است این دستگاه قلابی می‌باشد.

سؤال: ممکن است جنس قلابی یا فیک دقیقاً با همان ظاهر جنس اصلی ساخته شود؟

خوشبختانه خیر، به دلیل ثبت محصول با ظاهر مشخص به طور انحصاری برای شرکت اصلی، هیچ کمپانی دیگری اجازه تولید محصول با همان ظاهر را ندارد.

 

از نمایندگی‌های فروش خرید کنید

همان‌طور که جهت تعمیر لوازم‌خانگی سامسونگ به نمایندگی‌های اصلی سامسونگ مراجعه می‌نمایید برای خرید آن نیز فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های سامسونگ را انتخاب نمایید تا خریدی موفق و به‌دوراز نگرانی داشته باشید.

توجه به قیمت دستگاه

مدل انتخابی خود را تجزیه‌وتحلیل کنید و از نمایندگی و فروشگاه‌های لوازم‌خانگی سامسونگ قیمت بگیرید بعد از اینکه رنج قیمتی را فهمیدید از خرید لوازمی که با قیمت خیلی ارزان‌تر از عرف آن عرضه می‌شوند دوری نمایید.

غلط املایی در برند

در مواردی می‌توان با تغییر حروف برند اصلی اقدام به تولید فیک آن نمود مثلاً در برند سامسونگ از U به‌جای A استفاده کرد. در هنگام خرید به املای دقیق برند موردنظر دقت نمایید.

دقت به لوازم جانبی دستگاه برای خرید

  • در هنگام خرید لوازم جانبی وسیله را با مدل موجود در سایت اصلی سامسونگ چک کنید تا از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. اجناس فیک معمولاً لوازم جانبی را مشابه اصلی به‌صورت کامل دارا نمی‌باشند.
  • موارد دیگری که می‌توان اشاره نمود این است که برندهای فیک معمولاً دارای لوگوهای نافرم و بسته‌بندی ضعیف و برچسب‌های زیاد و فانتزی روی دستگاه می‌باشند.
  • نکته آخر اینکه اگر قصد خرید محصول از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید حتماً از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید. یکی از راه‌های چک کردن نماد اطمینان آن فروشگاه اینترنتی می‌باشد. همچنین بعد از تحویل محصول تمامی موارد بالا را چک نمایید تا بتوانید سالیان سال از وسیله خود استفاده نموده و در صورت خرابی به بهترین شکل توسط نمایندگی‌های اصلی سامسونگ تعمیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 12 =