مقالات

کد خطاها و ارورهای یخچال فریزر سامسونگ به همراه رفع خطاها

برای رفع کد خطا یخچال فریزر سامسونگ متناسب با مشکل ایجاد شده راهکارهای مختلفی موجود است. برخی از خطاهای یخچال فریزر سامسونگ به‌آسانی با یک دست‌کاری ساده از بین می‌روند ولی برای برطرف‌کردن برخی از مشکلات دیگر، نیازمند تجهیزات و تخصص زیادی هستیم. در صورت بروز هرگونه مشکل بدون اتلاف وقت می‌توانید با ما از طریق شماره‌های موجود در تماس باشید.

 

راهنمای کد خطا یخچال فریزر سامسونگ

در صورت مشاهدة یک کد خطا یخچال فریزر سامسونگ لازم است چه‌کار کنیم؟ خرابی‌های ایجاد شده در بخش‌های مختلف یخچال فریزر سامسونگ به صورت ارورهای مختلف نمایش داده می‌شود. هر کد ارور در یخچال فریزر سامسونگ مربوط به خرابی یک قطعه در این دستگاه است. در صورت مشاهدة هر اروری بدون اینکه اقدام خودسرانه‌ای انجام دهید، با ما در تماس باشید زیرا هرگونه ندانم‌کاری می‌تواند خرابی ایجاد شده در یخچال فریزر سامسونگ را افزایش دهد.

 

مهم‌ترین ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

از مهم‌ترین ارورهای یخچال فریزر سامسونگ می‌توان موارد زیر را نام برد:

کد ارور یا خطای E1 ، E2

  • علت: این کد خطا یخچال فریزر سامسونگ به دلیل عدم تشخیص دما، کمبود سرما یا ایجاد مشکل در اتصال کوتاه سنسور است. برای تشخیص نیز اهم سنسور را در دماهای مختلف می‌توان اندازه‌گیری کرد. اهم سنسور دما در دمای محیط یخچال باید 5 کیلو اهم می‌باشد.

 

کد ارور یا خطا E4 ، E5

  • علت: معیوب بودن سنسور دیفراست یخچال فریزر سامسونگ  

 

 

کد ارور یا خطا 6E ، E6

  • این کد خطا یخچال فریزر سامسونگ مربوط به سنسور محیط

 

کد ارور یا خطا E8 ، E39     

  • علت: خرابی در سنسور یخ‌ساز

 

کد ارور یا خطا E21 

  • علت: معیوب بودن فن فریزر

 

کد ارور یا خطا E 22   

  • علت: مشکل در فن مربوط به یخچال

 

کد ارور یا خطا E 23  

  • علت: ارور در فن کندانسور

 

کد ارور یا خطا E 24       

  • علت: کد خطا یخچال فریزر سامسونگ مربوط به خطا در دیفراست یا یخ‌زدایی فریزر

 

کد ارور یا خطا E 25  

  • علت: مشکل در یخ‌زدایی یخچال

 

کد ارور یا خطا E26 ، E39

 علت: کد خطا یخچال فریزر سامسونگ مربوط به ارور در عملکرد یخ‌ساز

 

رفع کد خطا یخچال فریزر سامسونگ

برای رفع کد خطا یخچال فریزر سامسونگ متناسب با مشکل ایجاد شده راهکارهای مختلفی موجود است. برخی از خطاهای یخچال فریزر سامسونگ به‌آسانی با یک دست‌کاری ساده از بین می‌روند ولی برای برطرف‌کردن برخی از مشکلات دیگر، نیازمند تجهیزات و تخصص زیادی هستیم. در صورت بروز هرگونه مشکل بدون اتلاف وقت می‌توانید با ما از طریق شماره‌های موجود در تماس باشید و راهنمای کامل به دست آورید، ما با بهره‌مندی از یک تیم کاملاً حرفه‌ای و کاربلد، می‌توانیم بهترین راهکارها برای حل مشکل ایجاد شده ارائه دهیم. در ابتدا کارشناسان ما، با دریافت اطلاعات لازم، در تلاش هستند که خطای ایجاد شده را از طریق مشاورة تلفنی برطرف کنند ولی اگر قطعه‌ای کارایی خود را از دست دهد. در این صورت مجبور به تعویض یا تعمیر آن هستیم و باید خدمات پیچیده‌ای دنبال می‌شود.

همکاران ما بعد از ارزیابی دقیق کد خطا یخچال فریزر سامسونگ می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد هزینه و مدت‌زمان لازم برای تعمیر را در اختیار شما قرار دهند. اقدامات تعمیر را به افراد کاربلد بسپارید تا بتوانید از کارایی نهایی به مقدار زیاد مطمئن باشید.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =